Powered By Blogger

marți, 19 martie 2013

"Un cantec despre ea"

Am scris multe de-a lungul timpului, dar cred ca nimic nu m-a facut mai fericit (atat cat s-a putut in aceasta perioada neagra) decat scrierea de piese, pe care inca mai sper ca le voi prezenta vreodata la scena deschisa alaturi de prieteni. Totul a inceput dupa ce am cunoscut-o, cand prima piesa pentru ea prindea contur, si nu aveam sa stiu ca intr-o zi aveam sa fac altele 3, pe stari destul de diferite. Daca ar fi sa ma rezum la un numar unde am ajuns cu cantecele despre ea, cred ca este undeva pe la 10, dar tot 4 imi plac cel mai mult, dintre care pe doua le consider imnuri veritabile, si intentionez sa le pastrez pur acustice, unul chiar la o singura chitara.





Frumoaso cu parul balai

Intro:
Frumoaso cu parul balai
Cate piedici propuse mai ai,
Ca sa nu fii pretuita
Cui ar trebui, sortita?

1 A fost dragoste la prima vedere,
Doar de catre mine,
Fiecare clipa era o placere
Cand simteam ca ti-e bine.

Bridge:
Insa ceva trebuia sa se intample,
Finalul fericit de la noi sa se duca!

Refren:
Mi-ai spus doar prieteni,eu spun nu se poate
Iubirea in prietenie nu se preface,
Mi-ai spus ca iubesti pe altcineva,
Eu nu te cred, tot te astept candva…

2 Desi inca vorbim din cand in cand
Suntem prea departe,
Ne spunem multe, insa nu un rand:
To doresc aproape!

Bridge:
O piedica tot ne intrepatrunde
Iubirea cea mare sa nu se intample!





Doar un vis

1 Sunt in impas,
Nu mai stiu ce sa fac,
Mi-ai lasat
Doar resturi si tac…

Pre-refren:
Te iubesc prea mult si tu stii
De aceea iti bati joc si nu vii.

Refren:
Ce traiesc acum nu-i doresc nimanui
O durere pe care nu o agati in cui
Se spune ca totul se intampla cu UN MOTIV
Insa nu e asa, mi-a ramas DOAR UN VIS!

2 Esti prima
In fata careia mi-am deschis inima,
Dar tu
Nu ai vrut prea mult…


Bridge:
Spune-mi doar un singur cuvant
Si sigur o sa te ascult
De ce esti asa?
In amintiri esti mereu vie
De ce real nu poate sa fie
Ceva?





O viata te voi astepta

1 Sa te caracterizez in cateva cuvinte nu ar fi de-ajuns
Ai atatea calitati ca mi-ar lua mult prea mult,
As putea sa vorbesc despre tine o viata
Doar de m-ai asculta, asta e tot ce conteaza.

Pre-refren:
Blonda, micuta si frumoasa
Onesta, cu ochii albastri si voioasa…

Refren:
Tu esti tot ce imi doresc,
Andreea, iti multumesc!
O viata intreaga te voi astepta
Si de nu ajunge, dincolo de ea!

2 Momentele cu tine, cel mai depret cadou
Cat mi-as dori sa ne intalnim din nou
Sa traiesc in cea mai dulce minciuna
Etern, amandoi, intr-o lume mai buna.
    





Un cantec despre ea

1 Stau in casa absent, total degeaba
Nu am nimic de facut, a revenit vacanta,
Imi amintesc de tine, mintea o ia razna
Regret ca sunt departe, si gata!

Pre-refren:
Ceva-ceva tot trebuie sa fac,
Sa uit de tine, macar pentr-un ceas.

Refren:
Las in urma tot, imi ramane chitara
Un cantec despre ea imi vine alan-dala,
Sa il pun in versuri ar fi ceva firesc
Dar n-am vreo idee catre ce nutresc.

2 Poza ei o privesc doar pentr-o fapta
Sa o mai vad, macar o data
Cu ea in fata totu-i mai greu
Ma simt la mile departare mereu.


Bridge:
Daca ti-as spune ceva
Oare ar merita?
Ai raspunde voios
Sau ai tacea vicios?

Daca ti-as spune ca da,
Ca tu esti dragostea mea
Ai tine cont de ceva
Sau iar m-ai abandona?
Un cantec despre ea...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu