Powered By Blogger

miercuri, 2 iulie 2014

Ai fost?

Ție îți vorbesc. Exact, ție, celui căruia citești aceste rânduri... Ești mulțumit cu tine? Ești mândru de tine? Ai avut momente pe deplin fericite în viață? Nu te întreb degeaba, însă în vremuri tulburi ajungi să îți pui la îndoială toate gândurile, începând cu existența însăși.
Ai fost vreodată atât de nervos încât să tremuri fără să știi de ce, când totul părea cel puțin în regulă, pentru că totuși perfecțiunea este supraapreciată, dar oricum nici nu mai este la modă... Ai fost atât de nervos încât să fumezi țigări peste țigări și să bei cafele numai ca să îți oprești acest sentiment, sau cel puțin să îl diminuezi? Eu da, și chiar azi am avut una de acest fel, greu de explicat, dar nu voi sta să îi caut motivul, cred că l-am dibuit după câteva secunde...



Ai fost vreodată atât de dezamăgit încât să îți dorești să nu te fi născut? Să îți calci pe orgoliu si pe una din frazele tale preferate, "Fără regrete"? Poate da, poate că nu, depinde unde te găsești cu nivelul de fericire în acest moment... eu cu siguranță am vrut cele de mai sus, mai ales în ultimul timp...



Ai fost vreodată dezamăgit de toți și de tot ce se întâmplă în jur? Ai ajuns de la prea multă atenție la o indiferență acută, un punct în care să nu îți mai pese de nimic, începând cu tine? Știind cu bună intenție că te distrugi singur prin felul de viață din ultima lună, dar să nu îți mai pese deloc? Experiența este bună, o poți folosi ca model de viață, ca exemplu, doar să știi când să te oprești, să pui stop sentimentelor și acțiunilor tale atât de dezlănțuite care te pot distruge cât ai clipi...


Ai fost vreodată cu adevărat la pământ, să ai idee "cu ce se mănâncă" și ce înseamnă? Dacă da, probabil cunoști sentimentul și îți dorești să nu îl mai trăiești vreodată, cât timp vei exista, pentru ca nici o altă durere din lume, fizică, psihică sau sufletească nu se poate compara cu așa ceva...
Dacă nu ai trecut, felicitări, ești un om fericit. Dar te rog, te implor, taci dracu' și nu comenta ce nu înțelegi, nu îmi spune nimic despre asta sau cum ar trebui să mă simt, dacă nu ai avut-o și nu ești conștient de faptul că o astfel de gaură din suflet nu se acoperă...poate niciodată, sau cu greu... Pentru ca urmatoarea proastă, vită idioată sau cum vrei să o numești, ori probleme mici dar care se adună, să o redeschidă cu mare ușurință...



Îmi cer scuze dacă am făcut textul prea filosofic și ți-a provocat o migrenă; orele din noapte, cofeina și drogurile au acest efect și sunt de vină...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu