Powered By Blogger

duminică, 22 iunie 2014

CINE PULA MEA EȘTI TU?

*Atenție: postarea următoare conține limbaj trivial și violență verbală*

Cu tine vorbesc! Exact, cu tine idiotule, pentru că până la urmă ești singurul cu care am schimbat impresii cu adevărat în ultimul timp, cu tine și numai cu tine. Mai știi șocurile tale din trecut? Vrei să îți reamintesc eu toate lucrurile prin care ai trecut și cât de greu ți-a fost? Mai știi cum preferai să fii călcat de un camion decât să rănești pe cineva? Aha, văd ca da... Și totuși, acum întrebarea mea pentru tine...CINE PULA MEA EȘTI TU SĂ IEI FERICIREA CUIVA? CINE-N MORȚII MĂ-TII ȚI-A DAT ȚIE VOIE SĂ FACI ASTA, RATATULE? Mai știi cât de greu te-ai ridicat de fiecare dată când credeai că viața pentru tine s-a sfârșit? Spuneai că este cel mai urât lucru, să rănești pe cineva, să îl faci să sufere... Și tu, idiotule, ce ai facut? Spune-mi, ce ai făcut? 
Nu, nu merge, nu te poți scuza! Pentru așa ceva nu există scuză. Nu poți să împuști un om, să îl golești de sentimente, să îl seci de vlagă și să îți ceri scuze...sau să încerci să repari ceva ce deja a fost stricat. Nu, faptul că deja erai în cădere liberă când făceai asta nu te salvează, acceptă în morții mă-tii consecințele, chiar dacă nu se vor cunoaște la tine... nopți albe si durere, ceea ce simțeai și înainte să faci asta... Prin urmare, unde este dreptatea?




Dacă mă uit bine la tine, și te văd perfect, pentru că eu sunt singurul ce vede prin sufletul oamenilor, în special al tău, te cunosc de dinainte să te naști, văd că ai reușit, geniule, să fii "la înălțime"... Ai ajuns exact monstrul de care ai fugit dintotdeauna, și o meriți din plin! Sper să nu scapi niciodată de această stare, plina de nopți albe, țigări, cafea, oboseală, remușcări, dar mai ales suferință! 
Ești un as al matematicii, asta e clar... Ia un sentiment la întâmplare, și cu acesta nenorocește 2 suflete, te rog. Pe al tău, cel ce acum se afumă pentru că asta merită, dar și pe al altcuiva ce a ținut la tine și nu merita această soartă, pentru nimic în lume. De fapt nu... de ce doar 2 suflete? Te rog, distruge tot ce prinzi în cale, să știi măcar că faci o faptă până la capăt. Sau, mai bine... distruge-l dracu' odată pe al tău, definitiv, și vei ști cu siguranță o treabă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu