Powered By Blogger

duminică, 10 martie 2013

Imi dai putere, imi dai curaj


Nu am inteles niciodata statusurile pre-inaltatoare pe care majoritatea le folosesc dupa despartiti, sub forma textelor "Multumesc ca m-ai facut mai puternic!". Dupa despartiri (iar daca a fost vorba si de dragoste adevarata nici nu mai spun!) ramane in general doar durere, suferinta ramasa in urma ei sau lui, ce poate sa revina chiar si prin elemente avute comune ( poti trece prin parcul in care v-ati intalnit prima oara sau v-ati sarutat, poti asculta o melodie pe care de obicei o cantati amandoi, si chiar si atunci se simte un gol imens in piept....). Eu am realizat ca in general ajung deprimat cand nu vorbesc cu fata care mi-a rasturnat lumea, prefer sa ma izolez total, cu castile in urechi si sa sufar in tacere. Insa cand intru in legatura cu ea, chiar si cu un simplu telefon banal in care spui "Buna! Ce faci?" si se simte oarece emotie din partea persoanei de la celalalt capat, pot spune ca radiez la propriu! Las durerile in urma, ma uit usor ca un fulg si vesel cum eram odinioara. Da! Tu imi dai curaj, tu ma ajuti sa trec peste toate, chiar daca realizezi acest lucru indirect si involuntar. Pentru mine chiar conteaza... Bine, starea aceasta euforica este mai mult decat efemera, pentru ca pana la urma ce este dragostea neimpartasita? Dar acesta este un subiect pe care cred ca il voi aborda cu alta ocazie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu