Powered By Blogger

duminică, 3 martie 2013

1 Martie?

Aveam ceva dubii daca sa mai postez sau nu, dar m-am decis sa fac acest lucru, ca o naratare a ultimelor evenimente din aceste zile... In primul rand, 1 Martie a inceput bine, momentul in care facultatea noastra a implinit 65 de ani, astfel ca grupul umoristic Bacteria H a avut o reprezentatie, si cand am fost interogat la microfon am descoperit ca inca mai am ceva umor prin atata durere... De asemenea, mi-am cam facut si program de plans zilnic, pur si simplu simt un gol profund, insa ma face sa ma simt altfel... Melodia cu care am spart gheata a fost "N-am iubit pe nimeni", in contrast cu pozele Ei. Acum e mult mai simplu, de la melodia de pian "Nuvole Bianche", pana la "Chiar daca" de la Florin Chilian... De ieri am inceput sa intru din nou in contact cu cea care mi-a schimbat viata, cu un simplu telefon de "La multi ani!", insa dupa aceea ajunsesem sa ma simt altfel. Poate ca voi renunta definitiv la aceasta inchidere interioara daca voi reusi sa gasesc putere, si sa incep sa redevin acelasi "eu" pe care il cunosc. Sau il cunosteam... Chiar si acum stau cu castile in urechi, cred ca visez si noaptea aceleasi 250 de piese care ruleaza intermitent. Oricum, maine o revad, poate ca dupa mult timp reusesc sa mai schimb si 2-3 cuvinte... Cine stie ce imi mai rezerva soarta? Pana acum mi-a dat de toate. Toate lucruri nedorite.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu