Powered By Blogger

joi, 8 martie 2012

Propaganda politica in scoli

Voi ce parere aveti despre acest lucru ? Eu nu una foarte buna , intrucat ne poate influenta poate mai mult decat am crede , asta in cazul in care suntem usor influentabili . Nici eu nu acordam mare importanta acestei formalitati , pana acum cateva zile , cand o profesoara tot ne bate la cap , exagerand orice problema cotidiana pe care o vede sau o aude la TV ( numai ea stie ) . Inteleg ca suntem inca foarte tineri , altfel spus "necopti" , insa nu cred ca trebuie sa se faca atata tam-tam pe o asemenea problema care nu ne implica in mod direct ! Sunt satul de atata Basescu , Boc si multi altii pe care ii tot auzim in stanga si in dreapta , daca pana si in invatamant intra aceasta "boala" , pentru ca altfel nu pot sa ii spun , unde vom ajunge ? Nu am nimic impotriva politicii , acum pot si eu sa votez , dar parca acolo chiar nu este locul ... cu atat mai mult cu cat primim REPROSURI din partea unei profe ca "de ce nu iesiti in strada la protest" sau "sa nu va pese de tara asta" cred ca e prea de tot ... dar fie , suntem in Romania , ce ne mai mira ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu