Powered By Blogger

miercuri, 8 februarie 2012

Ce momente

Mergeam ieri pe o strada foarte inzapezita ( nimic nou pe aceasta perioada ) , si poate pentru ca era acelasi drum pe care am mers timp de 8 ani de acasa si pana la scoala , imi trezea amintiri , toate placute , despre modul in care vedeam eu viata la acea vreme ... si toate erau care mai de care mai frumoase !! In acele timpuri , in care mai mereu pierdeam notiunea timpului cu lucruri care acum le consider nimicuri , cred ca merita pe deplin numita cea mai frumoasa perioada ! Atunci nu existau vorbe mari in dictionarul meu , iar simplitatea era cea de pret valoare ... In acele zile , zapada era o adevarata minune , ceva ce astazi nu mai prezinta nimic deosebit , ei bine , poate doar in primele zile , cand ies batai cu bulgari de neuitat ... "Nu stiu cum sunt altii , dar eu , cand ma gandesc" la acele vremuri , "mai ca imi sare inima din piept" !! ( scuzati anacolutul , e venit din partea autorului ) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu